Första inlägget på hela året- 2012

Gud förlåt så sjukt mycker för dålig uppdatering! Kirrade mitt nya nyårslöfte igår, lovar att blogga mera! Dethär året började sjukt bra för mig! Kan man vara lyckligare? Just nu är jag hos pappa och åker till mamma i morgon, då ska jag blogga satan! Det kommer bli lite bilder från julafton som jag och mina småsyskon tog när vi väntade på att få öppna paket, och sen ska jag berätta lite om nyårsafton som spenderades i eskilstuna med underbara människor! Nu ska jag ta och hoppa in i bastun ett tag, bloggar i morgon somsagt! Lovar att uppdateringen kommer bli bättre! Pusshej!
image description
Kan man sakna någon mer än jag saknar dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0