Brunette så hett!

Idag händer det något stort, idag blir jag brunette. Vet ni hur taggad jag är eller?! Inget mer, du är dum för du är blond och dig kan man driva med för du är blond, nej. Idag blir jag en smart tjej, no more stupid comments.  Lite tråkigt äre ju att jag måste byta blogg, man kan ju inte heta enfiinblondiin och vara brunette?! Några förslag kanske? Aja nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan börja färga! TAGGA TAGGA TAGGA! 

Bye blondie, hi brownie!

Kommentarer
Postat av: maja

Aså vem fan bryr sej? Att du äns tar åt dej når någon säjer att man är osmart som blondin!?? Du är ingen förebild PUCKO

2012-01-07 @ 20:07:54
URL: http://ingen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0