Vad som än händer så kan ni lita på att jag fixar det med ett fingerknäpp.

Tjo! Tänkte sova snart men bloggen går alltid först! Idag var jag med vicki och hanna efter skolan, vi skulle träffa andré me han fick slut på bensin i sin moppe halvvägs till vaxholm och han svarade inte på sin mobil så vi väntade på honom i 2 timmar. Undertiden var vi på café1 vid storstugan och snackade lite om lite saker som hänt. Sen när det stängde drog vi ner till färjan och väntade ett tag, vi tog 6 färjan hem. Då drog hanna hem till sig och jag hem till vicki och käkade middag där, falukorv och spagetti. Tycker vi är himmlasn kreativa ;) Hahaha sen skulle vi plugga, ja det gick inte direkt så som vi tänkt oss. Vi är ju som vi är och så är det bara, neej funtar på att sova nu är så sjukt trött! Pusshej!


Ni är det bästa jag har och ni vet precis vart ni har mig i det här läget,
I've got the magic u know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0