Somone like you

Hej sötisar! Nu ska jag strax sova, tänkte ta igen lite bloggande ;) Idag blev det så att jag och anna skippade kickboxningen och bara softade i stället. Vi åkte in till täby men så när vi va utanför näsbydal skolan eller vafan den heter? I allafall så ändrade vi oss för det var typ inte ens någon idé att åka dit för vi skulle ändå kommit typ en kvart försent så aa. Men i allafall så gick vi till den där skolan och hittade en as rolig gung grej så vi gungade där i typ en halvtimme ;) Sen åkte vi hem till varsit hus. Och nu sitter jag här, ny duschad, nytt nagellack och alla läxor är gjorda. Och nu är jag feeett sugen på att sova så det är vell något jag ska göra om en stund ;)
SOOFT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0