Ser jag ut som en teletubbis kanske? Nej tror inte det.

Yees javet randooom överskrift men det är såhär, i lördags var vi på dragracing på kjula. Något som verkligen var värt att se för det var så sjukt häftiga bilar dom tävlade med och ljudet från dom var heeelt underbart! ♥  I allafall. Pappa skojjade då med alla som var där och sa att jag brukar kolla på teletubbis vaaaarje dag fast jag inte gör det. Så i princip hela helgen har jag blivit kallad teletubbis, vilket jag inte uppskattar specielt mycket. När blev jag mobboffret lixom?-.-'
Aja sen efter drag racingen åkte vi till garaget i strängnes där pappa ska ställa raggarbilen i vinter. Vi skulle egentligen ha lämnat den där igår men vi hade ingen som skjutsade hem oss så då blev det lite knas. Nu ska jag dra ut och fota crossarna som vi ska sälja... :( Fan det suger verkligen! JA! juste den 15/10 döljer vicki med hit och kollar på en cross tävling med mig. Men vi lär nog inte kolla så mycket för vi kommer sladda runt på crossbanan med våran fyrhjuling och se allmänt tuffa ut! Troligtvis kommer vi säkert köra ihjäl oss men det är smällar man får ta ;) Hahah nu ska jag dra ut dåra! Puss


En bild från igår när vi va på kjula!

Hahah sorry rikard jag var tvungen... ;)



Kommentarer
Postat av: Agnes

sv:nice :D

2011-09-18 @ 19:55:09
URL: http://agnesvardagsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0