Jag begär ingenting, men jag vill ha allt.

Tjoo! Pluggade precis lite so eftersom vi har ett stooort prov i morgon, och yes jag kommer faila. Känns som att jag inte lär mig något fast jag läser texten och skriver frågor till mig själv typ hundrafyrtioen gånger... jaja jag försöker intala mig själv att allt ska gå så bra som möjligt, bara att hoppas. I morgon drar jag till pappa, igen... tredje gången på tre helgen. Jag orkar inte. Ja visst det är hur underbart som helst där, men inte i längden. Jaja det kommer säkert bli nice ändå för i morgon blire te och snackis kväll med mysan och maggie (Y)
Sen på lördag får vi se vad jag gör? Kanske drar till min polleplutt♥
På söndag ska vi i allafall lämna raggarbilen i strängnes över vintern :( Kommer sakna den bilen hela vintern. Det är den enda bil jag någonsin kunnat sova i, ååå jag vill inte lämmna bort den i 6 månader... Nej nu ska jag inte klaga, har egentligen inte ens tid att blogga. Tog bara en paus för att ni inte skulle behöva vänta så länge,
more plugg is waiting...


I don´t have to try to control you, look into my eyes and i´ll own you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0