Gjorde matte läxan och stod emot facebook, STOLT!

Jaha om man kanske skulle ta och sova lite nu då? Är helt slut... Måste bara få skryta lite och berätta att jag minnsan stod emot facebook och gjorde matte läxan i stället, åh duktiga mig♥
Plötsligt så blev jag på värsta plugg humöret så här mitt i natten när man egentligen borde sova, nej vi tar lite so och hemkunskap också så sover jag lungt inatt! Tror jag ska gå ner och göra en kopp te och ja, plugga lite mer dåra! I morgon drar jag och vicki på kickboxning, som vanligt varje tisdag och torsdag. Kanske träffar andré och fredrik innan den börjar? We will see... Nej som sagt, mer plugg väntar!
Åh herre gud trodde aldrig jag skulle höra mig själv säga dom orden...
































Jag vill tillbax! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0