For me it isn't over.

Hej Gullisar! Yes så sitter jag här igen då, på samma plats, i samma rum, i samma hus med min kära dator och kvälls bloggar! Fattar ni hur härligt det är! Att bara sitta här och njuta av att fingrarna snuddar mjukt mot knapparna och skriver små söta bokstäver, Hahaha nej jag är inte poet. Bara kännde för att skriva så! Idag var jag i skolan och efter det drog jag och vicki till kickboxningen. På vägen hem började det blåsa duktigt mycket. Så det är nog en storm på väg. Hoppas det blir så höga vågor så att färgan inte går i morgon så jag slipper skolan. Ja juste, för er som inte vet bor jag på en ö i stockholms skärgård, jobbigt? Som fan! Hahah neej nu överdrev jag, det är inte jobbigt alls! Aja i morgon blire så att jag är med vicki efter skolan, så jag bloggar mer då! Puss!



Kommentarer
Postat av: Nähä

Söt <3

2011-09-13 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0