A sky full of lighters

Heej älsklingar!♥ Nu sitter jag här igen då som en no lifer och nördar facebook. Rätt skönt egentligen om man tänker efter? Hela den här veckan har jag ju typ haft blogg torka och en miljon läxor, men i morgon folket så är det äntligen fredag! SOM jag har längtat! Dock åker jag till pappa och missar allt det roliga här, men ibland får man offra sig. Jaja kul ska det bli att få träffa alla underbara där i allafall! På lördag följer jag med mysan och maggie till mysans skola. Då kommer jag få träffa alla gammla kompisar från förut! Å såå jag har längtat efter att få träffa dom igen! Nu har jag precis packat klart och kudden ropar på mig, see ya!


Det här var dagens outfit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0