Wille&Dancer

Heeej finisar! Så vare skola idag igen då. Tråkigt som fan asså jag orkar verkligen inte, men det finns ju inte så mycket att göra åt saken. Bara att bita ihop. Idag drar jag och Hanna hem till henne och rider Wille & dancer! Ja juste! Jag och Hanna har länge undrat vad för någon slags häst Wille är, och för er som inte vet så finns det olika saker som t.ex hopp häst, fälttävlings häst, och dressyr häst. Dancer är dressyr häst men det har vi vetat hela tiden, nu vet vi äntligen vad Wille är! Han är fälttävlings häst!! Fatta vad nice, jag älskar ju fart så den här hästen är nog perfekt! Hanna och jag kommer ha så sjukt kul på våra små häst äventyr haha! Nej nu måste jag lyssna lite mer på läraren, PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: Linda

Finis <3

2011-10-26 @ 14:32:33
URL: http://biersack.devote.se
Postat av: Emilia

var med i veckans blogg! :D

2011-10-26 @ 17:29:42
URL: http://emiliajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0