It´s my time to shine

Hej alla underbara! Förlåt för dålig uppdatering men mamma tog min dator igen och jag fick tillbax den idag dåra! Igår hade jag en helt sjukt underbar eftermiddag med hannipanni! Jag följde med henne hem till bogesund där hon bor och hon visade mig runt i huset och lite, verkligen ett helt sjukt underbart hus! Sen efter en stund tog vi en pucko och en bulle var och tittade på tv i typ 10 minuter. Sen efter det så gick vi ut till några hästar som hanna tar hand om (Dancer & Wille). Först letade vi efter lite täcken till dom efetsom det börjar bli kallt nu, sen efter ett tag hittade vi massa delar av träns och började sätta ihop 2 stycken, ett var! Så fick vi den knäppa idén att ta varsin pålle och rida en sväng! Så gjorde vi det! Fan va härligt det va! Lite rumpträning sådär mitt i veckan haha! Det måste göras om hanna! Eller ja det kommer göras om! Nejmen nu hade jag tänkt att kolla lite på tv, Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Maggie

varför tar hon din dator 24/7? -.-

2011-10-13 @ 08:15:24
Postat av: Anonym

Det görs ju om imorrn ju! ;)<3

2011-10-18 @ 09:27:53
URL: http://bluelikeice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0