There goes my hero

Hej underbaringar! :D
Nu sitter jag här och har allmänt tråkigt! Hade matte prov i skolan idag och det gick sjukt bra! Jag är fett stolt! :D Trodde det skulle gå piss dåligt men ne jag satte spiken precis på rätt plats haha! Idag efter skolan va jag hemma ett tag och sen drog jag ut och träffade gustav, alltid lika trevligt att träffa lite killkompisar också! Vi gick mest runt och snackade gammla minnen och lite sånt! Så det var härligt!  Imorrn efter skolan drar jag med snyggingen hanna hem och rider wille & dancer. Det ska vi börja med nu varje onsdag så våra rumpor kommer bli fett snygga, eller hur hanna? ;) Jajaja det kommer bli wunderbart! Tror att jag ska gå ner och göra en kopp te och sätta mig vid tvn ett tag och bara ta det lungt! Man måste faktiskt softa ibland även fast man går i 8:an!
Wow vad jag längtar till helgen! Då händer en massa spännande saker som jag och några har planerat ett tag! Åå vad kul det kommer bli! Neej juste om jag kanske skulle ta och kolla lite tv nu då? Pusshej!

Arkivet...




Foo fighters♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag bara älskar ditt super fina hår.

2011-10-26 @ 14:15:54
URL: http://biersack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0