Stressigt värre...

Hej älsklingar! Såg precis att johanna har bloggat här idag! Det är ju alltid trevligt efter som jag har gett henne friheten att blogga här lite då och då när jag inte har tid! Härligt!
Nej lite kort om min dag, först var jag i skolan och sen efter det drog jag hanna och miranda in till täby för att köpa lite grejor till i morrn. Vi ska ju då klä ut oss i skolan till allt möjligt roligt. Men jag tänker inte säga någonting alls för ni får se resultatet i morgon! Spännande va?;) Jaja när vi var i täby så blev det vääldigt stressigt för det blev en massa krångel och shit. Men det löste sig! Och nu sitter jag här och måste sova snart, ska upp 5 i morrn. Usch halloween är så jobbigt, allt detta eviga sminkande. Så kommer nellie och thea hit sanrt oxå. Ännu mer sminkande... Bara att bita ihop. Sovdax! Pusshej!


Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var nice att få träffa dig i täby! (:

2011-10-28 @ 10:14:31
URL: http://biersack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0