Stiger och sjunker

Tjeenaaa! Vet ni vad jag har märkt? Att när jag slutar blogga så går statistiken ner och när jag bloggar går den upp! Idag när jag inte hade bloggat på ett tag så låg den blåa linjen på 7 och nu bara några timmar efter ligger den på 70 igen! Soft säger jag bara! Så sjukt härligt med alla läsare! Vet inte vart ni kommer ifrån men jag är sjukt glad över att ni läser min blogg i allafall!  Så fortsätt med det! Ska vi försöka med ett roligt litet test? Det här låter helt galet men ska vi försöka få upp statistiken till åtminstonde 150 varje dag? Hur ni kan hjälpa till? Jo gör såhär! Kopiera min länk ---> www.enfiinblondiin.blogg.se och skicka vidare till alla era kompisar! Och gör det fooort! Vill ha många läsare! Nej nu funderar jag på att sova, mer skola i morrn vet ni! Pusshej!


Tjockis med jennans choklad...

Kommentarer
Postat av: anonym

Fan va ful du är

2011-10-18 @ 21:22:07
Postat av: nähä

anonym äru cp störd eller ? hon är sjukt snygg <3

2011-10-19 @ 15:53:18
Postat av: Bellis<3

Hahah söt bild<3 du med den anonyma kommentaren get a life!!!!!!!!!! Elin är jätte söt och snäll!;)

2011-10-19 @ 17:21:24
URL: http://Blondinenbellis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0