Säger man A får man säga B så får vi C vad D E

Hej älsklingar! Inte bloggat på ett tag igen... FÖRLÅT! Om jag ska vara ärlig har jag inte orkat, facebook är mer frestande. Men nu bloggar jag i allafall! I lördags vaknade jag rätt sent, då vare bara upp och till stallet som gällde! Fattar ni hur härligt det var eller?! Att få pussa lite på min bebis igen efter att jag inte sett honom på nästan 2 månader, det var ren glädje! Så jag tog en liten ridtur med cajsa och jessica och sen drog jag hem och träffade maggie och mysan! Sen idag så gjorde jag inte så mycket, hjälpte till lite på tomten och tog ner studsmattan. Sen kom rikard och lelle, som vanligt på söndagar (Y)
Så fikade vi lite med dom och snackade om danmark 2012. Kommer bli bäst kan jag säga redan nu! Jaja tror att jag ska krypa ner i min nybäddade säng och sova lite nu. Skola i morrn igen vet ni! Måste bara få säga att nästa vecka är det höstlov och då blire bloggning kan jag lova! Oj vad ni ska bli uppdaterade! Nej sängen vare, Pusshej!

Älskade♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0