Så jävla onödigt


Jaha så har jag kommit till slutet av dagen, kvällen. Det ska bli ruskigt skönt att sova nu kan jag säga. Bara få koppla bort mig ett tag. Jag kan säga såhär, allt snurrar i min skalle just nu. Kompisar, skolan, kärlek, familjen och resten av allt bara i en ända stor jävla röra. Om jag ska vara helt ärlig så är jag sjukt trött på skiten. Gå och dö är det jag kan säga. Alla snackar skit bakom ryggen på varandra vilket är helt jävla onödigt, skolan tycker om att plåga barn med stora prov som får en att vilja hoppa ut genom fönstret, kärleken vette fan den bara finns där och gör livet surt för en! Och hemma är det bara bråk hela tiden. Förstår ni att jag tröttnar?  Varje dag vid den här tiden försöker jag intala mig själv: I morgon är det en ny dag som kanske bli bättre, men nej. Inte ett jävla skit ändras? Vad är det för fel på folk ibland? Om man har fördomar om någon annan så kan man vell bara säga det face to face i stället för att gå runt och säga en massa till andra? Jag skulle inte bry mig om någon sa precis vad dom tyckte mitt framför mig, jag skulle tycka det var bra för då vet jag vilka jag ska vara vän med och vilka jag ska skita i. Så snälla, kan alla bara sluta vara så in i helvetes falska hela tiden. Le ett riktigt leénde i stället för det där äckliga fejk smilet. Åå jag är bara så jävla trött på allt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0