Natti Natti ♥

Heej bloggen! Förlåt för alla deppinlägg jag gör lite då och då, men som ni ser så är jag ju då ganska duktigt trött på vissa saker och vissa människor! Men men det är smällar man får ta ibland! Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade i princip av att frukosten var klar när mami tappade ett glas i golvet... Ingee bra kan jag säga! Men jag gick i allafall upp då! Klockan var vell typ 11 kanske? Juste! Ni har vell inte glömt att det var idag man ska ställa tillbax klockan va? För det hade nämligen jag... Duuuuktig idiot! Hahaha jajaja jag va i allafall med jennan idag, det var ruskigt nice eftersom jag inte träffat bruden på jätte länge!  Oj! kom precis på att vi inte har skola i morgon! Ååååh lyckaa! Det är ju höstlov nu! HÄRLIGT! Funderar på att sova nu? Är rättså trött! Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0