I love you to the moon and back.

Hej! Vad är egentligen grejen med att vara sjuk? Det suger ju! Just nu sitter jag här i soffan och tittar på samma tråkiga program som jag har kollat på varje dag den här veckan, fuck this shit. Jag har feta ångesten. Jag är typ körd i skolan på grund av denna dumma förkylningen. Skit samma, i helgen drar jag till pappa! Så på fredag blire antagligen så att jag åker till stallet direkt! :D Sen efter det kommer maggie och kanske sover hos mig? Vet inte vad det va vi bestämmde men något kul blire i allafall! Sen får vi se vad som händer på lördag och söndag? Antagligen stallet igen, som vanligt. ÅÅÅÅÅ vad jag längtar till helgen efter denna! Då ska jag och vicki åka till pappa och gå på en cross tävling, ren kärlek♥ Nej nu ska jag göra det jag har gjort i typ en vecka, droga vatten och gå och lägga mig!


Sliten chey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0