En kossa att rida på? Hmmm...

Heej sötnosar! Det va ju då ett tag sen jag bloggade för jag har haft data förbud. Men nu är jag tillbax! Idag har jag varit hemma hela dagen för jag är sjuk. Känns seriöst som att någon slår på mitt huvud med hammare... Jag vilade för ett tag sen men då väckte min dumma lillasyster mig och tyckte att vi skulle tjata på pappa om att få en ko som vi kan rida på? Hmm..? En ko? Ja varför inte, det vore ju gaska coolt att testa något man inte testat förut? Fast nej för jag vill ha en hopp ponny, jag har ju alltid sagt att jag vill börja tävla i hoppning men den idén har aldrig kommit till skott. Kanske blir en hopp ponny till våren i stället? Hoppas det i allafall. Pappa sa ju att när vi sålde våran förra häst så skulle vi leta efter en ny som jag kan börja tävla med, nu har jag kollat i nästan ett helt år och jag har hittat sjukt många godbitar som vore bra! Nej nu ska jag inte klaga, jag har ju redan världens bästa häst! Strunt samma! Nu ska jag och hannipanni gå till lantis och köpa en varsin kanelbulle, det är ju ändå kanelbulle dagen trots allt! ;)
Pusshej!


The best! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0