Bättre helg kan man ju leta efter!

Hej sötnosar! Så har man ju då inte bloggat på ett tag, dumma mig. Jaja i helgen var jag hos pappa och vicki följde med! Vi hade en sjuukt nice helg! Först på fredan drog vi ut med johanna och mysan och snackade lite och så! Sen på lördan va vi på cross tävling! Fan va härligt det va! Det ljudet som kommer från 30 crossar samtidigt går inte att beskriva, det är ren kärlek helt enkelt! Aja men jag vicki och hanna sladdade mest runt med fyrhjulingen och va allmänt tuffa! Så det va nice! Sen på söndan så skulle vi åka hem men innan det så kom rikard och lelle och fikade hemma hos oss, riktigt nice förutom att jag ALLTID är feta mobboffret -.-'
Så jag ruttnade ihop på dom och lackade ur... Alltid lika kul att få skrika lite ;) Nej men nu ska jag vaa lite social med vicki och crippe, som egentligen inte behöver socialitet för dom pussas ändå bara heeeeeeeeela tiden! Pusshej!


1 år sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0