Aldrig mer en macka, i resten av mitt liv...

Hahah Ebba, Frida och Hanna fattar överskriften! Hej föresten! Nu sitter jag här och är allmänt mätt. Varför? Jo för att idag efet skolan var jag, hanna, frida och ebba på något sponsrings mingel till våran cafeteria. Det kom ingen på det här jävla mötet så vi satt där i stället och TJOCKADE i oss mackor och annat mumsigt. Så nu kan man säga att jag säkert har gått upp 10 kilo på grund av dom där dumma äckel mackorna. Blä säger jag bara! Tänker aldrig mer titta åt en mackas håll någonsin igen... Jaja nu sitter jag här igen i allafall då. Har precis borstat håret som såg ut som ett fågelbo, pluggat lite so och borstat tänderna! Det ända jag verkligen vill göra nu är att slänga mig ner i mitt hav av kuddar och bara få sova! Vi hörs i morgon! Pusshej!


Du är min andra hälft ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0