What we feel now isn't pain, just a scent of it is enough, blinding me with grace.

Chenna! Vaknade nästan precis, de va så sjuukt skönt att få sova ut! Snart kommer rikard och lelle hit som vanligt på söndagar! Så det är ju rätt nice! Blir inget rida idag, har så sjukt ont i kroppen efter igår... ALDRIG MER! Fyfan va hemskt det va, jag vaknade inatt av en mardröm jag hade om precis den hästen och samma händelse fast jag rammlade av och bröt nacken och dog... Jag kan säga såhär, jag grät när jag vaknade! Jag har feta blåmärket på benet, varför vet jag inte? Jag försökte ju bara hålla mig kvar...? Jaja nog pratat om det, jag ska i allafall gå och klä på mig nu så jag inte sitter här i pjyamas när rikard kommer, det vore ju snyggt! Bloggar senare! Pusshej!


Arkivet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

damm sexy !

2011-11-07 @ 00:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0