Statistiken har höjts från 30 till 80 på 1 timma!!

Helt sjukt hur glad jag blir! Underbart!

Hej föresten! :D
Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Tråkigt, som alltid. Tur att man har så underbara kompisar så att man verkligen orkar gå upp varje dag, och sitta där och tråka! Kärlek till er, gänget! Haahah jajaj, sen efter skolan skulle jag egentligen gått på återläsningen och göra ett so prov. Men jag kände att jag inte riktigt pluggat ordentligt, så jag gör om det på tisdag igen! Nu SKA jag verkligen plugga gärnet, ingen jävla facebook ska komma emellan! Så om jag inte bloggar så mycket nästa vecka är det antagligen för att jag pluggar, men skolan går först. Som alltid.
Jaja jag ska vell ta och dejta kudden nu så jag orkar gå upp i morrn! Pusshej!

Charmtroll redan som liten... ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

sötis !

2011-11-16 @ 01:35:56
URL: http://biersack.blogg.se/
Postat av: hanna - vem annars?

det var bara för att min porriga-bild kom upp på bloggen... alla ville se :)) <3

2011-11-16 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0