It´s to cold outside, for angels to fly.

Tjenna!
Sorry för dålig uppdatering! Har haft lite bloggtorka... Men nu är jag tillbax igen!
Har haft en sjuukt nice helg! Bara chillat runt och haft det allmänt bra! Tummen upp för det! Ny vecka, nya problem. Ja det är ju såklart skolan jag pratar om då. Är verkligen skoltrött, bara en massa jävla tjat om att göra läxorna hit och läxorna dit. Ååå jag orkar inte. Men nu har jag ju bestämt mig för att i allafall försöka göra bra ifrån mig i skolan och inte bli en efterbliven liten flicka. Nej nu ska jag verkligen ta tag i allt som har med skolan att göra och jobba mig upp till ett A! Hoppas det går? Den här terminen har ju inte varit den allra bästa för mig. Jag förstår inte varför jag inte lär mig något? Eller ja? Jag lär ju mig saker men det känns inte som det? Helt sjukt!
Nej, tror jag ska ta och hoppa in i duschen nu! Sen blire vell chill framför tvn! Pusshej!

Har inga bra bilder just nu, det är därför jag tar bilder från arkivet hela tiden...

Kommentarer
Postat av: hanna - vem annars?

DET BRA ELIN! VI FIXAR DET TILLSAMMANS!!! :DD

2011-11-13 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0