Krossa alla fönster

Tjoo!


Kul liv jag har va, nu har mamma tvingat mig att sitta barnvakt åt mina små syskon som är vääldigt snälla när dom slår mig och varandra med sko horn. MONSTER!  Den som vill kan ju komma och rädda mig? Skulle vara väldigt snällt tack!

Hahaha aja! Idag vettefan vad jag ska hitta på? Somsagt ska jag ju vara barnvakt tills mami kommer hem, sen efter det drar jag vell ut och träffar någon eller några?  Vi får se helt enkelt, får dock bara vara ute till 5. Äckliga utegångsförbud. Jaja sånt är livet.
Nu ska jag vell dra ut dåra, får se om jag hittar någon? Hoppas det! Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Bella

Länkbyyte??^^

2011-11-26 @ 15:44:10
URL: http://juvelkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0