GR8

Tjoo! Hade en underbar kväll igår, med skönaste folket och ah dom bästa kompisarna man kan ha helt enkelt! ♥ Så tack för det Hanna, Vicki, Elvira,Thomas,Max,Edvin,Sofia,Annie,Petra,Maja,Sebbe1 och Sebbe2, Adrian, Lisa, Linn, Sofie, chrippe, jakob, Robbin! Säg till om jag glömde någon! Jaja ni är i allfall sjukt underbara och gårdagen var bästa dagen på länge! Måste göras om, ja fast utan alla grejer som hände dåra! Annars var det fett näääz! Nu sitter jag här och kollar på 2 tjejor som sover som små stockar, väldigt sött är det alltid när hanna snarkar. Kärlek till dig bruden! Själv har man sovit på en sån där fatboy inatt, ganska skönt faktiskt! Nu ska jag klä på mig och gå hela långa vägen hem till mig. Orkar seriöst inte, men det finns inget annat sätt att ta sig hem på så jag får stå ut! Bloggar senare! Pusshej!
Trötta brudar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0