Facebook går under?

Angående rubriken så fattar jag fortfarande ingenting? Ska facebook läggas ner? Hoppas verkligen inte det...
Jjaa, nu sitter jag här med maggie i soffan och är typ allmänt död efter våran lilla springtur. Kan säga såhär! Det var ruskigt skönt att få röra lite på sig! Hurtiga brudar! Känns bra att jag ska upp 11 i morrn och dra på mig ridkläderna direk och ut till stallet! Ska förmodligen rida atli om det nu va så att han blev skodd idag? Blir något jag får se i morrn! Jaja ska vell sova nu så jag orkar gå upp så tidigt, låter kanske konstigt men 11 är tidigt för mig! Nej sova vare! Natti natti♥

Vi är snygga, syns inte det?

Kommentarer
Postat av: Nikita såklart ? ♥

Elin facebook ska inte läggas ner, det ska bli hackat av tyyp några Anonyma Snubbar... men ah. de ska börja nu, altså 14.00 ... ja men de e vell bara säga adjö till gamla facebook , och Hej den nya hackade... ♥

2011-11-05 @ 14:02:44
Postat av: Anonym

dom kunde inte det var för mycket säkringar :D , för att dom har sagt det gjorde Facebook sig redo =D

2011-11-05 @ 22:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0