<3


HEJ HEJ HEJ! :DDD Hanna hasch-planta här, hade tänkt gästblogga eller vad fan man kallar det! :) Tänkte bara säga att jag har saknat Elin som en galning när jag varit borta i hela tio dagar. Från början så var vi inte så jättebra kompisar, vi pratade faktikst knappt. Men det var många år sen, eller ah två år sen.. ;) Men sen dess har vår relation bara växt och jag insåg hur annorlunda hon var än vad jag trodde hon var. De senaste veckorna har jag verkligen känt att jag kan snacka med henne (elin alltså) och hon lyssnar alltid! Även fast du kan vara lite för nyfiken och få dina dampanfall utan anledning så är du ändå bäst! Du är så rolig och vår humor är det bästa, speciellt de snygga bilderna vi tar.. haha! Du är som alltid finns där och som man kan skratta riktigt ordentligt med, du är ingen som bryr sig som alla andra...typ! hehehehe. Hur som helst, du är bäst och jag älskar dig! <333333 Hejhopp snesnopp, peace out! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0