Sunny day where are you?!

Rubriken stämmer! Var fan är solen!  Kom fram var du en är? Aja jag har i allfall precis kommit hem från en kompis. Vi hade jätte kul och tog en massa as coola bilder! Som by the way kommer upp här senare! ;) Snart kommer jennan hit vi ska gå till lantis och köpa lite godis och sen blire fett med chill! vi ska typ kolla på en film eller något! :D kommer bli bääst! ;) Guud så jag längtar till sommaren! Så jag får bli sådär härligt brun igen som jag brukar bli! Snacka om brun jag var förra året asså det är nästan läskigt! Hade värsta bikiniranden Haha ;) Hoppas jag blir så brun iår igen! Nej nu måste jag fixa lite på rummet!
Puss´N





Kommentarer
Postat av: buzzi

hahahahha jag är ändå brunare än dig :( <3<3<3

2011-05-28 @ 23:04:58
URL: http://buzzigirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0