När man tänker på någon man tycker om höjs pulsen och hjärtat börjar slå 1000 slag i sekunden.

ÅÅ heej bloggen! Det var ett tag sedan sist och det har hänt en massa as grymma grejor! Vi har nämligen fått 2 föl i stallet! :D jag e så himmla lycklig!  I helgen så red jag ju med cajsa och det var skit kul! Vi red i en jätte stor hage och tog några galopper. En av galopperna var ett sånt där riktigt drömcenario. Man blir sjukt lycklig ända tills ponny plutten man sitter på börjar bocka ♥ Haha fan va vi garva då asså! Jaja  nu måste jag ju berätta lite om fölen! Dom är sjukt sööta! JAg och cajsa gick in till det ena fölet och skulle hälsa på det då började den ``pussa´´ på cajsas läppar och var sjukt mysig! Sen efter en stund så gick hon till mig och började bita på min tröja åå man blir så lycklig när man ser så söta filurer! Hjärtat slår volter upp och ner upp och ner! Aa man blir sjukt lycklig helt enkelt! :D♥ Sen när jag kom hem hade pappa köppt jordgubbar och vindruvor (lördags godis) Så då satt jag och alla syskona och käkade det! Sjukt gott! Hahah min katt fick agera modell också! Hon la sig nämligen mitt i dom vita blommorna som vi har på ett ställe på tomten. Och då var ju jag såklart där och fottade henne lite. Fottade även blommorna. aja det blev i allafall sjukt fina bilder så nu ska jag lägga upp dom här!
PUSS&KRAM från en sjukt glad chey! :D ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0