Lördag morgon, trött som satan!

God morgon kära bloggläsare! Fy jag e så himmla trött efter veckan som har varit! Sjukt mycket plugg och 2 prov. Så kommer det nog vara nu dom sista veckorna i skolan. Så sen när det är skolavslutning så kommer jag nog sommna i kyrkan, eller vad tror ni? ;) Hahah det skulle ju se bra ut. En hel klass som står och sjunger värsta fina sången och så sitter jag där i publiken och snarkar. Haha Nä det kommer nog föresten inte hända :) Jaja idag kanske jag drar in till vaxholm och träffar några kompisar. Eller så kanske jag stannar på ön och chillar med alla kompisar här? BESLUTSÅNGEST var rätt ord för den saken. Jaja Vi får se hur jag gör mer uppdatering kommer senare!
XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0