Kom igen babe, so shake that body eey!!

Hej bloggen! Nu sitter jag och lyssnar på fest i hela huset som basshunter har gjort tillsammans med några stycken i från bigbrother huset! Den e verkligen grym och kommer säkert bli sommarplågan 2011. :D Även om den inte blir det så kommer jag i allfall lyssna på den väldigt mycket ;) Men idag följde jag med hem till vicki och va med henne och hanna. Vi hoppade stusmatta och chillade pratade om en massa privata ganska konstigt roliga saker. Eller hur hanna och vicki? ;) Haha det är typ bara vi som fattar! :D Ja i morgon så ska jag ha engelska prov jag hoppas det går bra annars vet jag inte vad jag gör! :S Jag tror det går bra i allfall för jag har tränat... MASSOR! aja ni kommer få reda på hur det gick sen i morgon! Nu: TV! :D
XoXo♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0