Det bästa jag vet, är att se dig le.

Hallo alla söta! :D Nu sitter jag här ny duschad och freshh efter dansen! ;) Vi gick igenom lite grejjs till uppvisningen som komma skall... Är sjukt närvös över att jag kanske kommer göra fel! Det får absolut inte hända då kommer jag seriöct att dö! :S Kommer typ ta självmord... hah nä då ;) Men vi gick igenom alla danser vi ska dansa :)  3 stycken faktiskt! (STOLT) Hahha! Ja juste nya headern kommer upp snart men jag håller på att göra en ny nu som bara kommer vara tillfällig tills den nya komme så missa inte det! Den kanske kommer upp här i morgon! Nu ska jag dö i läxor -.-' Och sen efter det dejta kudden... Jag är UTMATTAD! :P
PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0