Varför läser du bloggen om du hatar den så mycket?:S

Hej bloggen! Tydligen är det några som skriver en massa jävla skit om min blogg på kommentarerna. Men frågan är den varför läser ni bloggen om den e så jävla dålig? Jag tror jag vet vem det är som skriver allt skit så du ligger jävligt risigt till det ska du ha klart för dig! Och sen är det ju jävligt töntigt att vara anonym varför inte bara säga det face to face i stället för att vara en jävla kyckling och sitta bakom data skärmen och tro att du e så jävla tuff? -.-'
Ja juste isabella harsem ska ha ett förlåt också, för någon blev tydligen arg för att jag skrev fjortis på en av hennes bilder på facebook (som skämmt) hoppas du inte tog det hårt! Så förlåt för det. det var bara sarkasm!:)
PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: isabelle harsem

Hej! Det är jag som är isabelle & ville bara säga att jag inte tog det hårt det där på Facebook.älskar din blogg!

Kram kram

2011-03-04 @ 08:34:22
URL: http://bsbgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0