Tack isabelle!:)

Hej bloggen! har precis kommit hem efter en låååång dag i stan med familjen! Fick just en kommentar av isabelle som skriver så här:

Hej! Det är jag som är isabelle & ville bara säga att jag inte tog det hårt det där på Facebook.älskar din blogg!
Kram kram

Tack för den fina kommentaren!:) Blir så glad av snälla kommentarer så fortsätt med det!
Snart kommer nellie och thea så vi får ser ocm det blir någon veckans nellie och thea :) Men här kommer en bild som jag mixtrade lite med igår på www.picnik.com en as bra sida man kan fixa bilder på!
PUSS&KRAM


Bjuder också på en bild på min bästa vän!<3

Fina barn älskar dig!<3



Kommentarer
Postat av: Maggie

Awwiii älskar dig med bästavän!:*<3

2011-03-04 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0