Ny design och header... IGEN!

Jaa haha överskriften stämmer! :) Jag har ny header och design igen :) men det är bara för att jag inte trivdes så bra med de förra :/ gillar inte rosa så mycket... Vet inte hur den blev rosa heller den skulle ha varit blå men nejnej för allt jag gör blir fel! Suck! Jaja nu blev den rätt i allafall :) Är ganska nöjd. Men denna är bara tillfällig. Kommer göra utterligare en :) Men med en ny bild som jag kommer ta snart vet inte när och säger inget mer än att det kommer en annan bild. Ni vet inte heller var den ska tas så ni får suga lite till på den karamellen haha! Jaja nu måste jag verkligen plugga. JUSTE! jag har ju inte käkat frukost en haha Hej då!
PUSS&KRAM

Nya headern ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg..!

checka min :)

2011-03-07 @ 10:55:26
URL: http://sandrafransen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0