Morning!

God morgon bloggen! Nu har vi vaknat och käkat frukost! snart ska vi ut i solen och sola för å bli liiite bruna i allafalla ;)  Eh ja juste jag har ju fått en ny elak kommentar så felicia om de e du som skriver dumma saker här bara för att vi har bråkat så kan du vell sluta med det e du snäll? -.-' Aja jag bryr mig ändå inte så mycket om dumma kommentarer när jag har kompisar som e världens underbaraste människor.<3 Men du som kommenterar dom här dumma sakerna kanske inte har några vänner? Verkar inte så i allafall! Guud så trött jag e på människor som e sånna idoter som skriver en massa skit.
Bullshit säger jag bara!


PUSS&KRAM

Vicki i mitten hanna på högersida jag på vänster :)

Ni e bara underbarast och det vill jag att ni ska veta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0