Meeeeeen KOMMENTERA FÖR FEAAAN"!!

Hej bloggen! Fean ni e sega på å kommentera de e fet tröök å skriva när man inte får några kommentarer! Jaja. Idag va jag med vicki och hanna :) vilket var väldigt kul först käkade vi mellis och snackade om lite grejer ;) Private vettu ;) Haha ne men sen pluggade vi lite ända tills vi tröttnade... Då hoppade vi studsmatta istället vilket var as kul har inte gjort det på hundra år känns det som! På Fredag KANSKE det blir filmkväll hos vicki det beror på om det gick för hennes päron :) Men hoppas att det går. I sånna fall blir det hanna och jag som slaggar där :) Då kanske vi åker in till storstugan som har kvällsöppet vilket e nice så kan man kolla på snygga killar haha soooo elins style ;) Aja nu ska jag gå ner och kolla på nyheterna mamma ville att vi skulle se de idag bara för den där himmla kattastrofen i japan :/ Trodde vi skulle kolla på the mentalis men nee för då ka mamma bestämma! (Suck!) Aja ska fixa mig nu och ta en dushc och hoppa i pyjamasen!
PUSS&KRAM

Ny design...
Igen
Vad tycks? ;)

Kommentarer
Postat av: Maggie

Men du svara ju aldrig tillbaka på kommentera!:p<3

2011-03-15 @ 20:40:13
Postat av: HÅLL KÄFT

Asså vem bryr sig om vi inte kommenterar eller inte DDDAAAA!! AAA -.-`TRÖTT PÅ denna blogg BLÄ

2011-03-15 @ 20:50:04
Postat av: isabelle

Aså vad taskiga alla är!

Om ni tycker att den är dålig läs den inte då! Helt koko i huvudet ni är! Älskar bloggen läser varje dag. Men stör mig på kommentarer! Till er som tycker att bloggen är dålig: SKAFFA ETT LIV.!

2011-03-17 @ 15:16:38
URL: http://bsbgirls.blogg.se/
Postat av: Bella

Håller med jag älskar ELINS BLOGG OCH DET BORDE NI OXÅ GÖRA

2011-03-23 @ 18:51:53
Postat av: Nikita såklart <3

Du kan ta att hollakäften !!

Elin är perfekt och min!!

så sluta lilla skit unge!!!! <3<3

2011-03-31 @ 19:55:57
URL: http://nikitasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0