Jag kommer inte heeeem ikväääll...

...Sitter jag nu och sjunger ;) haha nädå men de e faktiskt sant för idag sover jag hos vicki med hanna komemr bli awsome!:D Så jag ska packa lite grejor snart och käka middag sen åker man ner till som som förhoppnings vis står vid busshållsplatsen ;) annars får jag gå i mörkret själv... Bläääää!:S Juste ja....
HURRA HURRA PÅ DIN FÖDELSEDAG ÄLSKADE LILLEBROOR!<3 Idag fyller nämligen min lillebror år så grattiss på han<3 Juste ja, jag har ju fått en massa elaka kommentarer om att jag är ful och att min blogg är dålig och en massa skit! Men då har jag några trogna läsare som är så snälla och försvarar mig så i slutet av detta inlägget så kommer jag länka era bloggar som tack för hjälpen!
PUSS&KRAM

www.bsbgirls.blogg.se


www.agnesvardagsliv.blogg.se

Och sen var det ju maggie också men hon har ingen blogg så hon får en maaaassssa pussar i stället!;)  Älskar dig bästavän<33333


En awsome bild på mig och maggie hahah!<3 ;)





Kommentarer
Postat av: hanna & lina - en fotoblogg

sv: hahah tack elliiiiiiin :)

2011-03-18 @ 17:09:56
URL: http://hannaochlina.blogg.se/
Postat av: ashole

fan va fuuuuuuuula ni är!!

2011-03-18 @ 17:13:00
Postat av: Isabelle

2011-03-18 @ 17:22:10
Postat av: Agnes

men seriöst va lågt att fortsätta kommentera sådär...........................pucko

2011-03-18 @ 17:28:00
URL: http://agnesvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Maggie

Hahahahhahahahahahahahahahahahah det där kallas att vara en jävla fegis xD

Man garvar ju åt allt palla skriva att Elin är ful och allt? Vafan Elin är sjukt fin och underbar så hållkäften har du/ni sett er själva i spegeln när ni skriver till Elin på hennes blogg eller?:s



Varför läser ni henes blogg om den är så dålig?



Lågt av personerna som håller på så!



P.S Elin ta inte åt dig av dem som skriver så, för du vet att du är bättre än dem!:*<3

2011-03-18 @ 19:34:11
Postat av: Aline

Asså vem det än är som komenterar har inget liv som bara sitter framför datan och gör livet surt för andra jävla cp barn. Du ska bara veta att elin råkar vara den underbaraste ungen i världen och hon är min bästa vänn så om du vill komentera dumma saker gör det på min blogg http://dreeamsunlimited.blogg.se om det är nån som är ful här så är det du som komenterar dumma saker

-.- Älskar dej min elin! <3

2011-03-19 @ 19:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0