Jag gav aldrig upp dig när du försvann...

Goood morgon bloggen! I går va jag ju med vicki och hanna gissa vad vi gjordeee?? ;)
Vi solade! :D så himmla nice! jag fick jättte mkt färg är as nöjd!! Fast nu äre ju så att elin selander hon har så häääär lättt aatt bli brun så på sommaren e jag så brun så aaa jag venne vad asså?? :) Idag ska jag i allafall vara med jennan. i morrn är jag oxå ledig för då har vi studiedag Då ska jag kanske vara med vicki igen :)  Ja juste! Igår käkade vi på rindö krog oxå för att min lillebror hade fyllt år :) Och då sa the att när hon blev stor så skulle hon minnsan ha lika stora tuttar som jag...

Och jag bara : ?? :O

Hahaha hur tänker ungeen?? Så himmla gullit!<333 Jaja nu ska jag logga in på fejjan och kolla vad som hänt under natten ;)
PUSS&KRAM

Feaan diggar bilden jaoo! ;)

Kommentarer
Postat av: Maggie

Snyggingar på bilden ;)<3

2011-03-20 @ 13:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0