New jeans, high heelas i got everything check!

Lite halv taskig stavnin på engelskan men ändå. På lördag fyller jag år! Hahah nu öppnade smilla dörren så hon sitter här brevid mig och sjunger dina mamma :P Gulliga unge ♥ Aja nu vill hon leka med marsvinen så vi ska gå ner och fixa lite med dom! Det kommer bli dålig uppdatering i helgen för det är ju midsommar och jag fyller år och a. Ni fattar! Men på måndag då ska jag blogga gärnet för då har jag tagit massvis med roliga bilder! Ha en underbar midsommar då hörs vi! Och till hanna och vicki vill jag bara säga: Snälla kom hem snart jag saknar er så himmla mycket!! ♥



Hahha jag gillar att hon slickade mig på kinden :P




JA juste hon ville sjunga också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0