Kista med millan och elin!

Hej bloggen! Idag drar jag millan och elin till kista för att kolla lite kläder! Det behövs verkligen efter som det känns som att allt kommer försvinna i flytten :/ Jag hoppas även på att hitta lite jeans för det behövs :) Kanske köper nån gullig liten tröja också. aja ni lär ju få se vad det blev sen när jag kommer hem! :) Tydligen sak det vara någon stor rea grej så vi åker in och kollar :) JAG FYLLER ÅR PÅ LÖRDAG!!! Sjukt grymmt jag längtar verkligen. Fast ändå känns det ganska meningslöst att fylla år den 25. Dagen efter midsommar. kan ni tänka er? Alla är bakis och glömmer bort mig. det känns ju så himmla bra... Aja nu äre dax att se till att få lite mat i magen! Vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Johanna<3

Jag kommer inte glömma dig älskling! :D<3

2011-06-21 @ 11:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0