Ångbåtens dag!

Hej bloggen! idag äre ångbåtens dag så jag drar in till vaxholm snart och träffar lite kompisar där kommer bli fet soft! Aja sen när jag kommer hem ska jag ta en dusch och tänka. Jag tänker så himmla bra när jag står i duschen. Okej viktig information men aa ;) Snart sommar lov hörrni! :D Så himmla härligt! :D Längtar verkligen så himmla mycket! Och i sommar kommer det bli fett med uppdatering det vill jag lova! Ja juste i helgen, så var ju jag hos pappa. Vi hade det bäst och badade typ hela tiden. Jag red också men det är vell inte så mycket jag kan berätta om det förutom att atli va en jävla bråk åsna och ville inte lyssna på mig -.-' Så jag fick ta en fight med honom... som vanligt :P Jag tog en massa fina bilder på min kanin också. Han är världens bästa! aja jag venne vad jag ska skriva om, maten är klar nu så jag ska gå ner och käka lite! Puss.


Jag älskar dig mer än det finns stjärnor på himmlen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0