14 ÅR IDAG!

WIHOO idag fyller man 14 dåå!  :P KAN INTE VÄNTA TILLS JAG FÅR ÖPPNA ALLA PRESENTER! :D :D :D Så sjuuuukkktttt glaaaad jag har lixom väntat på det här typ hela året! :D Aja nu ska jag berätta lite om igår ;) Jo på morgonen så vankade jag av en motorsåg så kollade jag ut då vare pappa och jakob som höll på att fixa med något. Så jag gick ut och kollade då såg jag fyrhjulingen med en vagn på. så kom pappa och jakob gående med grenar som dom satte upp på släpet. Det blev sjukt snyggt! JAg ska lägga upp bilder på både fyrhjulingen och vagnen sen. Idag känner jag för att åka fyrhjuling och bara gasa på fullt de e så jävla kul när de går fort! :D Och nu har vi precis haft den på service så dom tog bort strypningen. Strypning på fyrhjuling betyder att dom har gjort så det går i en viss fart men nu är det borta så jag ska testa farten lite :) Sist vi testade, asså typ i förrigår så körde den på bakhjulen de va fett scary :P Aja nu styr jag kosan mot fyrhjulingen! See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0