Dålig uppdatering!

Hej bloggen! förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft så sjukt roligt under sommarlovet att jag inte haft tid helt enkelt! Aja idag har jag åkt moppe hela dagen eftersom den blev klar idag! Så sjukt kul asså! Hahaha jag maggie och mysan ska starta en moppe klubb som vi ska döpa till ```hellmoppers´´. Ohja de kommer bli så bra så.  Nu sitter jag här med maggie som etar kaviar och en feeettt skum mysan som tror att hon kan spela musik på en jävla kniv med en skruvmejsel. Ja som jag skrivit tidigare så börjar jag tro att mysan har någon skruv lös...Men då kan hon ju skruva tillbax den med skruvmejseln ;) Hahaha TöntJagÄr.  Vet ni? mysan kastar lampor när hon är trött... Så maggie och jag kommer nog dö snart! Aja nu blev mysan rastlös och maggie hånglar med en flaska så jag får vell sluta  blogga då!  Puss'N!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0