Kommer snart vara ett psykfall!!:S

Hej bloggen ja rubriken stämmer!!! Jag kommer snart bryta ihop på alla läxor vi får!! JAG ORKAR INTE MER!!! Idag hade jag skit bråttom till färgan så jag han inte lägga ner min franska bok i väskan!!:S paniiiiikk!!! Men så ringde jag sötnosingen vega som sa att det fixar jag! Hon ska alltså skriva läxan på ett sms och skika till mig. Gulle<33
Kommer också en liten bild på dagens outfit och en liten låt som jag e beroende av hahah! Men nu ska jag sätta mig och pluggga franska fick precis smset från vega! vad skulle jag göra utan henne haha!<3 Bloggar mer efter att läxan är färdig gjord!
PUSS&KRAM

The outfit for the day enjoy.

Kommentarer
Postat av: buzzi

tack gumman!<3<3 :))

2011-01-26 @ 19:24:56
URL: http://buzzigirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0