Hemma från pappii!:)

Hej bloggen nu är jag hemma från pappa! Har haft en underbar soft helg med familjen och kompisar! I fredags så  kom jag ju till pappa så då kollade jag tv lite och bara slappa:) Men på dagen efter så var det upp och hoppa för en ridtur med cajsa!:) Höll på att rammla med häst och allt menmen det är smällar man får ta när man är ridtjej! haha men nu kommer lite bilder från helgen som varit snart blire säsongs start på solsidan!!
PUSS&KRAM




Haha min katt kollar på tv!!:D

Jag och cajsa!:D

Kommentarer
Postat av: Agnes

din kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt=sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!!!!:D <3

2011-01-17 @ 20:10:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0