Alltid samma visa dag ut och dag in....

Hej bloggen! Idag var jag i skolan som jag alltid är på måndagar haha!;) Mamma är på föreldrar möte nu så vi e ensamma hemma. Sitter och lyssnar på firework med katy perry Så himmmmla bra! har lyssnat å den 3 gånger innan.;) Igår var jag med jennan på solvalla och kollade på hennes morfars häst piona linn som tävlade! Det gick jätte bra hon kom 2:a och vann 15000 kr! Då va vi stolta :) Det läbbiga var att kusken som körde henne var kortare än mig...;) Men nu ska jag gå ner och kolla på bones som börjar snart! Här kommer lite bilder från igår :)
PUSS&KRAM


Och så lite bilder från innan vi åkte hehe jag och jennan liiite galna bara .....



Snygg min....

Älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0