ALINE KOMMEEERR!!!!!!!:D<33

Good morgon bloggen! Nu kan jag äntligen lägga in bilder igen!!!:) I loove it! Idag kommer aline hit till rindö igen WIHHOOO! Jag ska slagga me henne och jennorna hahah de e lixom 2 jennifer så aja...;P  Men i allaf jag har försökt få tag i henne i typ 2 timmar nu men den lilla muppen svarar inte?? Så om du ser detta aline RING miiiiiigg!! men nu blire lite bilder:) och sen i kväll kanske de blir första video inlägget!:) men vi får se kommer nog lite bilder ikväll också! Och idag äre läsar rekord igen då hela 80 stycken som läser min blogg per dag jag e himmla stolt du!!:D  Sluta inte läsa min blogg vad ni en gör för de e ni som gör min dag!
PUSS
&KRAM

Glöm inte att kommentera och säga vad ni tycker jag ska skriva om!
och nu blire lite minnen från året som varit!






Så det var nog alla bilder från året som varit som jag orkade ladda upp just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0