Vad menar du me de??

Hej bloggen är hemma från skolan nu! Har precis satt mig ner vid data nför att chilla lite;) Det kan också vara skönt då och då:) Ska snart göra lite franska. Vet inte min engelska läxa än för våran lärare var så otydlig med den idag. Eller så var det bara jag som inte lyssnade? Jaja. Chattar med maggie på msn nu  vill ringa henne men det skulle mysan göra så då kunde inte jag det!:/Baaaajs! Ska snart ställa mig i duchen tror jag. Vet inte riktigt om jag orkar men jag tror att jag ska det. Tänkte börja köra med dagen fråga/frågor som jag så klart vill att ni ska svara på!:)
Dagens fråga är:

Vad ska ni göra på sportlovet?



Här kommer också lite bilder som jag inte har visat på mig maggie och zavia:P



Också bjuder jag på denna när min katt bestämmde sig för att ta en tupplur på min rumpa...
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0